Els lectors reconstrueixen els tresors de Palmira
En aquest mapa interactiu amb les fotografies de catalans que van viatjar a Palmira recordem com era aquest jaciment històric de Síria destruït per Estat Islàmic

La iniciativa que hem emprès amb l'ajuda dels nostres lectors per tal de mantenir viu el record de Palmira està donant els seus fruits. Hem rebut desenes de fotografies de l'antiga ciutat, avui amenaçada per Estat Islàmic en el marc de la ocupació de Síria, i n'hem fet una selecció per crear aquest mapa interactiu que ens mostra diferents emplaçaments de Palmira, des de la Vall de les Tombes fins al santuari de Bel.
Agraïm als lectors Ana Canela, Antoni Vilaplana, Carles Aguiló, Enric Espina, Jóram Soler, Magda Torrent, Oriol Descàrrega, Joan Llort, Marisol Gómez i Xavier Pérez la seva col·laboració i haver-nos fet arribar les fotografies. La seva ajuda desinteressada ens ha permès elaborar aquesta galeria d'imatges.
Seguim treballant amb les fotografies que ens han enviat els lectors per afegir-les tant a la galeria d'imatges com al mapa interactiu. El nostre objectiu és preservar el record d'un jaciment arqueològic i històric de valor incalculable, avui en perill davant l'amenaça d'Estat Islàmic. Us animem a ajudar-nos a completar el mapa de Palmira amb les vostres fotografies.
ENVIA'NS LES TEVES FOTOGRAFIES
Vas viatjar a Síria i conserves fotografies? Has tingut la sort de conèixer les joies arqueològiques de Palmira, ara en risc de desaparèixer? Envia'ns la teva foto a través de la nostra pàgina de Facebook, al nostre compte de Twitter o a redacció@sapienspublicacions.cat per mostrar als nostres lectors com era el jaciment arqueològic d'aquesta ciutat mil·lenària.
Comentaris