Des de l'any 1997, Reus desplega Trapezi, la Fira del Circ de Catalunya, que converteix les places en espais escènics i transforma la ciutat en una gran pista de circ.
Amb un segell propi obert a diverses tendències, estètiques, formats i maneres d'entendre i viure el circ, Trapezi esdevé un marc de referència per a tots els amants del circ, i s'ha convertit en un referent entre els festivals europeus.
Entre l'11 i el 14 de maig, un total de 39 companyies d'arreu faran més de 100 representacions, entre les quals hi ha Los Galindos, Pepa Plana, Zirkus Morsa, Atempo Circ, Circ d'Hivern de l'Ateneu Popular de 9 Barris, Cia Penélope y Aquiles i Circ Pànic, entre altres.
Els companys de la revista Descobrir han engegat un concurs en el que sortegen una estada per a dues persones a Reus el dissabte 13 de maig i entrades a quatre espectacles de la Fira. Hi pots participar des d'aquest enllaç.
Arriba una nova edició del festival Trapezi
La fira del circ de Catalunya transforma Reus en una gran pista d'espectacles

3
de maig
del
2017
Guardar a favorits