OFERTA ESPECIAL -40%
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Actualitat

Artesania i ceràmica a la Bisbal d'Empordà

El pròxim 30 de març comença una de les fires de terrissa més importants del país

6 de març de 2018
Torn de ceràmica
Torn de ceràmica

L'ofici de terrisser al municipi de la Bisbal de l'Empordà es remunta a l'inici del segle XVI. Amb el pas del temps, la fama dels seus artesans i la qualitat de les seves peces va acabar per convertir la ceràmica en una de les principals activitats econòmiques de la ciutat. Avui, de fet, la Bisbal és un centre capdavanter en la producció de terrissa i cada any ho celebra amb una gran festa: la Fira d'Artesania i Ceràmica, coneguda com 'Artesana'. Aquest any se celebra la quarta edició els dies 30 i 31 de març al passeig Marimon Aprer.

A més d'adquirir productes de gran qualitat, els assistents a la fira podran aprofitar el viatge per provar l'experiència de ser ceramista en un taller o visitar diversos espais de la Bisbal. La fira compta amb la participació d'artesans d'arreu del país i acull una quarantena de productes artesans de qualitat; especialment ceràmica i terrissa, però també joies, cistelleria, teixits i altres peces. L'accés a la fira és gratuït i l'espai, a l'aire lliure, convida a fer un passeig per l'artesania catalana, des de la ceràmica més tradicional fins als dissenys contemporanis d'autor, convertint aquest cap de setmana en una descoberta d'objectes únics i exclusius. Podreu gaudir també de dos espais de tallers participatius i aprofitar per visitar el Terracotta Museu, un centre que descobreix els secrets de la ceràmica bisbalenca.

Subscriu-t'hi

Portada número 253 de SÀPIENS (abril 2023)

Si has arribat fins aquí deu ser per alguna cosa i volem pensar que és perquè t'ha agradat el que has vist. Per això t'animem a subscriure't a SÀPIENS (si és que encara no ho has fet) o a buscar-nos, cada mes, al teu quiosc.

Volem créixer i volem fer-ho amb tu!

Subscriu-t'hi

Comentaris

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Portada número 253 de SÀPIENS (abril 2023)

Joan Oró, el científic de la vida

Homenatgem el bioquímic en el centenari del seu naixement

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

Subscriu-t'hi

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Més informació Accepto