Comença una campanya per finançar el documental ‘El segrest de la marededéu de Núria'
Un grup d'activistes antifranquistes es va emportar la talla per reivindicar el nomenament de bisbes catalans i reclamar el retorn de l'abat Escarré

El documental 'El segrest de la marededéu de Núria' vol donar a conèixer la situació del moviment catalanista d'aquells anys; els motius reals del segrest i com es va organitzar; qui hi va estar implicat, així com les implicacions que van tenir els fets per a la lluita antifranquista.
Aquest projecte audiovisual està impulsat per Zeba Produccions i l'expresident de l'Institut d'Estudis Catalans Manuel Castellet. Està coproduït per Televisió de Catalunya i també compta amb el suport econòmic del bisbat d'Urgell, la Televisió del Ripollès, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Ajuntament de Ribes de Freser. Tot i així, encara falten 6.000 euros per produir-lo. És per aquest motiu que ahir es va iniciar la campanya de micromecenatge a Verkami, en la qual podeu col·laborar i obtenir estades a l'Hotel Vall de Núria, viatges al cremallera de Núria, lots de llibres i subscripcions a SÀPIENS.
Podeu veure el tràiler d''El segrest de la marededéu de Núria' a continuació:
Comentaris