OFERTA ESPECIAL -45%
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any per poc més de 3 € al mes!
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Actualitat

La revista 'Argo' torna a navegar

Aquest divendres, l'Espai del Mar del Saló Nàutic de Barcelona acull una presentació de la publicació que edita el Museu Marítim

28 de juny de 2018
Article del número de juny de la revista 'Argo'
Article del número de juny de la revista 'Argo'

La revista 'Argo', editada pel Museu Marítim de Barcelona (MMB) i desenvolupada per Som Sàpiens Publicacions, enceta la seva segona etapa totalment renovada i amb nous continguts, però amb els mateixos objectius: articular el territori en l’àmbit dels museus, del patrimoni i del món associatiu al voltant de la cultura marítima.

En aquesta nova etapa, 'Argo' vol esdevenir una eina de referència i de prestigi per a l’MMB i convertir-se, alhora, en una plataforma de comunicació divulgativa tant per als afeccionats com per als professionals i erudits de la cultura i el patrimoni marítim. La revista vol ser també portaveu de les diferents xarxes i associacions on l’MMB és present i, fonamentalment, de la seva pròpia xarxa, la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana. 

Per donar a conèixer aquesta nova etapa, aquest divendres, 12 d'octubre, a les 12 h, tindrà lloc una presentació a l'Espai del Mar del Saló Nàutic Internacional de Barcelona que comptarà amb la presència de Clàudia Pujol, directora de la revista SÀPIENS.

'Argo' té periodicitat semestral i consta de 80 pàgines a tot color. Podeu aconseguir-la al quiosc a un preu de 8 € o subscriure-us-hi i rebre dos números l'any per 12 €.

portadaArgo

Subscriu-t'hi

Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

Si has arribat fins aquí deu ser per alguna cosa i volem pensar que és perquè t'ha agradat el que has vist. Per això t'animem a subscriure't a SÀPIENS (si és que encara no ho has fet) o a buscar-nos, cada mes, al teu quiosc.

Volem créixer i volem fer-ho amb tu!

SUBSCRIU-T'HI​​​​​​​

Comentaris

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

L'assassinat de Carrero Blanco

L'atemptat que va condicionar la Transició

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

Subscriu-t'hi

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Més informació Accepto