La vida de Carme Balcells, en un documental
Demà a les 23 hores, s'estrena a TV3 i a internet una producció sobre l'agent literària que va propulsar l'èxit de García Márquez, Vargas Llosa o Isabel Allende

Un any i mig després de la seva mort, el documental recull la història de Balsells a través de diversos testimonis, coneguts i no coneguts, com Isabel Allende, Juan Marsé, Javier Cercas o Carme Riera. A més, per primera vegada, veurem documentació inèdita de Balcells, ja siguin escrits, fotos, vídeos o gravacions d'àudio, que ens permeten entrar en la personalitat d'una de les catalanes més universals.
El documental és una producció de Batabat, en coproducció amb la productora mexicana La Maroma, i els canals TVE, TVC, Canal 22, Señal Colombia i Spr, dirigit per Pau Subirós, realitzat per Neus Ballús i amb guió del periodista Xavi Ayén.
Comentaris