SÀPIENS rep el Premi Lluís Companys
Atorgat per ERC Sants-Montjuïc, el reconeixement valora "el seu contingut amè i rigorós"

Els organitzadors també han destacat: "La seva incansable labor de divulgació i de recerca ha contribuït a donar a conèixer aspectes inèdits de la nostra història, sempre amb una projecció global. És un exemple d'eina de divulgació cultural i de compromís amb el nostre país i la nostra història comuna".
L'entitat atorga els Premis Nacionals Lluís Companys a persones i entitats que s'hagin distingit per la seva dimensió social i humana i els seus valors en la defensa i la promoció del nostre país. A més de SÀPIENS, seran premiats l'escriptora Empar Moliner, l'antropòloga Núria Armentano, la Institució Montserrat, la Plataforma en Defensa de l'Ebre i la Federació de Pares d'Alumnes de Catalunya.
L'acte de lliurament dels premis tindrà lloc el divendres 28 d'octubre, a les 20 h, al Casinet d'Hostafrancs. L'entrada és lliure.
Comentaris