OFERTA ESPECIAL -45%
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any per poc més de 3 € al mes!
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Actualitat

Un cap de setmana de portes obertes al patrimoni cultural català

Nombrosos equipaments organitzen activitats especials i gratuïtes amb motiu de les Jornades Europees de Patrimoni

4 d'octubre de 2019
Reial Monestir de Santes Creus
Reial Monestir de Santes Creus Getty Images

Un any més, l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural impulsa les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra a Catalunya des del 1991. Durant tres dies, nombrosos equipaments culturals i patrimonials del nostre país obren les seves portes i organitzen activitats especials i gratuïtes per celebrar un projecte que s'ha convertit en una oportunitat única per donar a conèixer la riquesa i l'atractiu del nostre patrimoni cultural.

Aquest 2019, les JEP seran els dies 11, 12 i 13 d'octubre i, com sempre, el ventall d'activitats és ampli. Palaus, castells, monestirs, jaciments, jardins històrics i altres espais patrimonials acolliran visites guiades, representacions teatrals, concerts, exposicions... Un ampli ventall d'experiències per gaudir de la que s'ha consolidat com la festa major del patrimoni català i europeu.

Per conèixer totes les activitats i planificar-vos el cap de setmana, consulteu l'agenda en línia de l'Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Subscriu-t'hi

Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

Si has arribat fins aquí deu ser per alguna cosa i volem pensar que és perquè t'ha agradat el que has vist. Per això t'animem a subscriure't a SÀPIENS (si és que encara no ho has fet) o a buscar-nos, cada mes, al teu quiosc.

Volem créixer i volem fer-ho amb tu!

SUBSCRIU-T'HI​​​​​​​

Comentaris

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

L'assassinat de Carrero Blanco

L'atemptat que va condicionar la Transició

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

Subscriu-t'hi

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Més informació Accepto