OFERTA ESPECIAL -40%
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Racó Sàpiens

Exclusiu per a subscriptors: vine a la preestrena de 'L'amarga lluita del Noi del Sucre'

Dilluns 23 d'octubre, a les 19 h, organitzem una projecció exclusiva d'aquest documental produït per Abacus a la Filmoteca de Catalunya

16 d'octubre de 2023
'L'amarga lluita del Noi del Sucre'
'L'amarga lluita del Noi del Sucre' Televisió de Catalunya

Enguany es compleixen cent anys de l'assassinat de Salvador Seguí. El gran líder de l'anarcosindicalisme català va morir a trets el 10 de març de 1923 a mans d'uns pistolers del Sindicat Lliure, el braç executor de la Patronal. Un segle després, qui era conegut com el Noi del Sucre encara es considera una figura clau en la història del sindicalisme i de la lluita obrera al nostre país.

SÀPIENS va recordar el centenari de l'assassinat de Seguí en un reportatge al SÀPIENS de març. Ara, completem la commemoració amb el documental L'amarga lluita del Noi del Sucre, una producció de Televisió de Catalunya produïda per Abacus amb el suport del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya que analitza l'ideari del líder anarcosindicalista i el connecta amb l’actualitat. El programa Sense ficció de TV3 l'emetrà el pròxim 28 de novembre, però els subscriptors de SÀPIENS tindreu l'oportunitat de veure'l abans, amb una de les 5 entrades dobles que sortegem per a la preestrena que celebrarem dilluns 23 d'octubre, a les 19 h, a la Filmoteca de Catalunya

El sorteig és exclusiu per a subscriptors de la revista. Per participar-hi, només heu d'introduir les vostres dades en aquest formulari (consulteu-ne les bases legals aquí). A la projecció hi participaran Clàudia Pujol, directora de SÀPIENS; Raúl Cuevas, director del documental; David Bassa, director de Documentals de Televisió de Catalunya, i Roger Torrent, conseller d'Empresa i Treball. 

PARTICIPA AL SORTEIG

'L'amarga lluita del Noi del Sucre'

Subscriu-t'hi

Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

Si has arribat fins aquí deu ser per alguna cosa i volem pensar que és perquè t'ha agradat el que has vist. Per això t'animem a subscriure't a SÀPIENS (si és que encara no ho has fet) o a buscar-nos, cada mes, al teu quiosc.

Volem créixer i volem fer-ho amb tu!

SUBSCRIU-T'HI​​​​​​​

Comentaris

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Portada del número 261 de SÀPIENS (desembre 2023)

L'assassinat de Carrero Blanco

L'atemptat que va condicionar la Transició

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

Subscriu-t'hi

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Més informació Accepto