Sàpiens 285
Barcelona, febrer del 1976: les manifestacions per l'amnistia i la llibertat
Ara fa cinquanta anys, l’1 i el 8 de febrer del 1976, desenes de milers de catalans van sortir als carrers de Barcelona al crit de "Llibertat, amnistia i Estatut d’Autonomia!". Dues manifestacions, convocades poques setmanes després de la mort del dictador, que van ser reprimides per les forces policials