OFERTA ESPECIAL -45%
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de tot un any d'un descompte únic!
Actualitat

Gran ressò a la premsa del nou SÀPIENS

Molts mitjans de comunicació han dedicat un espai al nou disseny de la revista i al reportatge sobre el president comunista del Reial Madrid assassinat pel franquisme

2 de febrer de 2018
Notícies sobre el tema portada del nou SÀPIENS a l''Sport', l''Ara' i 'L'Esportiu'
Notícies sobre el tema portada del nou SÀPIENS a l''Sport', l''Ara' i 'L'Esportiu'

El redisseny de la revista SÀPIENS i el seu tema de portada, la història del president comunista del Reial Madrid assassinat pel franquisme al garrot vil, han captat l'atenció de molts mitjans catalans i estatals, tant escrits com audiovisuals. Diaris generalistes, com l''Ara'; esportius, com l''Sport'; agències de notícies, com EFE, i digitals, com 'Més Tarragona', hi han dedicat una notícia. També ho han recollit mitjans com  l'extremeny 'Hoy.es'; 'Diario Vasco' o 'El Norte de Castilla'. Us en fem un recull a continuació.

Premsa escrita

  • L'Esportiu
  • Sport
  • Diari Ara
 

 

Premsa digital


Premsa estatal


Mitjans audiovisuals
TV3 i Catalunya Ràdio han dedicat diverses peces, des notícies fins a entrevistes, com la que va fer Xavier Graset a Clàudia Pujol, directora de la revista.

Telenotícies Migdia - 25/01/2018 (minut 42:05)

Catalunya Ràdio - Catalunya Migdia 

Catalunya Ràdio - La transmissió d'en Puyal (LATDP) (minut 25:44)

Catalunya Ràdio - Estat de Gràcia (05/02/2018)

Reacció a les xarxes socials
Les xarxes s'han omplert de felicitacions al nou SÀPIENS, normalment amb l'etiqueta #nouSÀPIENS, que us animem a utilitzar si voleu dir-nos que ja teniu el número de febrer de la nostra revista.

 

El nou Sapiens.cat, a l'Espai Internet i a la Fundació.CAT
El nou www.sapiens.cat també ha rebut diverses felicitacions a xarxes, tant anònimes com d'especialistes del sector digital. A més, diumenge 11 de febrer, va encapçalar l'Espai Internet de TV3, que s'emet després del Telenotícies Vespre. Podeu veure-ho aquí.

I si encara en voleu més, podeu llegir l'entrevista que la Fundació.CAT va fer a la cap de mitjans digitals de Som * Sàpiens Publicacions, Caterina Úbeda, sobre el nou web.

Subscriu-t'hi

Portada del número 258 de SÀPIENS (setembre 2023)

Si has arribat fins aquí deu ser per alguna cosa i volem pensar que és perquè t'ha agradat el que has vist. Per això t'animem a subscriure't a SÀPIENS (si és que encara no ho has fet) o a buscar-nos, cada mes, al teu quiosc.

Volem créixer i volem fer-ho amb tu!

SUBSCRIU-T'HI​​​​​​​

Comentaris

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Portada del número 258 de SÀPIENS (setembre 2023)

Anatomia d'un cop d'estat

Per què va triomfar l'alçament de Miguel Primo de Rivera?

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

Subscriu-t'hi

Números endarrerits

En vols més?

Inscriu-te al newsletter de SÀPIENS i uneix-te a la nostra família. Ja som més de 26.000

 
Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Més informació Accepto